לפעמים דברים לא עובדים אנחנו כאן לרשותכם

תמיכה ושרות לקוחות יצרנים ויבואנים

פרטי התקשרות 
א.ד.י סנטרה בע"מ- שירות לתיקוני מסכים וטלויזיות MAG
טלפון. 03-9392999  מייל. Service@centra.co.il
כתובת. בן ציון גליס 18 , M CENTER ,פתח תקווה
שעות פעילות. בימי ראשון – חמישי בין השעות 08:30-16:30.

הרחבת אחריות לטלויזיות לשנתיים נוספות – אחזקה מוגבלת [תוך 30 יום מיום הרכישה] – 200 ש"ח 
והתקנות לטלויזיות בבית לקוח:

    t
  • התקנה בסיסית לטלוויזיות עד “58 [כולל מתקן בסיסי] – 200 ש”ח 
  • t
  • התקנה בסיסית לטלוויזיות “75-”58 [כולל מתקן בסיסי] – 305 ש"ח 
  • t
  • לפרטים והזמנות ניתן ליצור קשר עם סנטרה בע"מ טל’.03-9392999 

אחריות

1-3 שנים בהתאם לסוג המוצר. ניתן להרחיב אחריות לשירות בית לקוח עד 60 ממועד הרכישה. באחריות המשווק/ לקוח לבצע אקטיבציה לאחריות

סוג השרות

נקודות איסוף למעבדות שירות מעבדה - תיקון תוך 14 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה המרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף-

מעבדת שירות

שירות ואחריות במעבדת CPM טל. 1809-258-990. ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות המשווק ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעבדות CPM. 

DOA

החלפה ע"י אמטל לאחר אישור לנובו.

אחריות אביזירי לנובו

בין חצי שנה לשנה עפ"י סוג המוצר. החלפת המוצר במעבדות ע"י הלקוח ישירות – באחריות היצרן.

שירות ואחריות במעבדת IBM 
בדיקת תוקף הסכם שירות לנובו: http://support.lenovo.com/en_IL/product-service/warranty-status/default.page

תמיכה הטכנית פועלת בימים
א-ה בין השעות 08:30-17:30
בטלפון:  03-5688456 , פקס : 03-5626961

ניתן לשלוח דוא”ל לתמיכה הטכנית או למלא טופס לקריאת שירות
לאפשרות של התחברות התומך למחשב שלך לצורך תמיכה מרחוק  נא הורד תוכנת השתלטות מרחוק

 

דוא”ל לתמיכה הטכנית – web@brother.co.il

צור קשר

במייל: sales@slimpc.co.il
בטלפון: 08-6636676
בפקס: 08-9581010
כתובתנו: רח' היצירה 19, רחובות.



שירות האחריות​


שירות האחריות יבוצע רק במקרה של הצגת תעודת חשבונית.
תוקף האחריות החל מחודש המכירה ועד כשלוש שנים.
אחריות החברה היא כלפי הלקוח ששמו מצוין בחשבונית ואינה ניתנת להעברה לצד שלישי.
במשך תקופת אחריות במקרה של תקלה במוצר ,שנוצרה באשמתו של יצרן או החברה – החברה מתחייבת לבצע תיקון בלא תשלום.
מוצר שנראה כי אינו פועל כראוי יימסר למעבדת התיקונים/שירות לקוחות של החברה כשהוא ארוז בצורה שתבטיח מניעת נזק ע"י הלקוח,
וישלח כשהוא מבוטח בשוויו המלא בצירוף העתק חשבונית המהווה הוכחת רכישה.
המשלוח לחברה על חשבון הלקוח וחזרה ללקוח על חשבון החברה.
במידה ולא קיים המוצר או נפסק ייצורו תיתן החברה מוצר אחר שווה ערך בביצועיו ( בטווח של 10% ) למוצר הפגום.
שירות האחריות יבוצע בתקופה של החל מ-8 ועד 21 ימים, בתלות מקושי התיקון והמצאות חלקים חלופיים.
זמן הטיפול בדיסקים קשיחים ומעבדים במסגרת האחריות ימשך עד חודש ימים.
אם אחרי 21 יום המוצר לא יתוקן, אזי יתבצע חילוף למוצר תחליפי דומה לפי שיקול דעת של החברה.
במקרה שלפי סיבות כלשהן לא ניתן לקבוע באופן חד-משמעי את תקלת המוצר ברגע קבלתו (אם תקלה נכנסת לקריטריונים של שירות באחריות בלבד ),
המוצר יכול להתקבל לתקופת ניסיון עד 7 ימים שבה יעבור בדיקות קפדניות.

החזרת מוצרים


במקרה של החזר המוצר במסגרת האחריות תוך 14 יום מיום הרכישה בערכתו המלאה ובאריזתו המקורית ,
החזר כספים יתבצע לפי מחיר המחירון של המוצר התקול ולא יהיה יותר גבוה מסכום ששולם למעשה עבור המוצר/ים.
החזר יבוצע בניכוי דמי ההובלה , ו-5 אחוז מערך המוצר/ים או 100 שקלים (הנמוך מבניהם ) כקבוע בחוק הגנת הצרכן.
תנאי ההחזרה הנ"ל חלים רק אם המוצר נבדק ואושר כמתאים להחזרה במעבדת החברה.
במקרה של החזר המוצר בלא אריזתו או ערכתו המלאה ( ראה סעיף 3 ) החזר כספים יתבצע בסכום מוקטן,
גודל ההחזר במקרה זה יקבע בנפרד לכל מוצר ע"י החברה.
אין זיכויים לאחר רכישה אלא אם הוחלט אחרת ע"י החברה.
במקרה והמוצר באחריות יובא לא באריזתו המקורית ולא בערכתו המלאה (חוסר דרייברים, מסמכים, כבלים וכו` ) שירות האחריות יבוצע בהיקף מוגבל.

שירות האחריות לא יבוצע במקרים הבאים


חוסר תעודת חשבונית.
המצאות שינויים או תיקונים בתעודת האחריות , נזקים או סימנים של הדבקה מחדש של מדבקות האחריות, המצאות של מדבקות או סטיקרים זרים על החלקים, ואי התאמה של מספר סידורי של החלק למספר סידורי הרשום במאגר נתונים של החברה.
המצאות של נזקים מכנים או חשמליים, שנוצרו כתוצאה משימוש או הובלה לא נכונים של המוצר, או סימנים של ניסיון תיקון עצמאי.
האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק, קצר חשמלי , שריפה , רטיבות או שימוש לא נאות במוצר.
הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לביטול האחריות. החלטה בנוגע למתן / אי-מתן האחריות במקרה זה שמורה לחברה בלבד.
במקרה של בעיית תוכנה ולא חומרה הלקוח יחויב במחיר בדיקה במעבדה – עלות של 180 שקלים.
נזק למדבקות מקוריות של היצרן או אי-יכולת קריאה של מספר הסידורי של המוצר.
המצאות לכלוך / אבק / חפצים זרים או שרידי פעילות של בעלי חיים או חרקים ( תיקנים, נמלים וכו` ).
עבודה לא תקינה עם החלק התוכנה-חומרתי של המוצר (Flash Bios וכו` ) – התיקון יבוצע בכוחות הטכנאי המוסמך של מעבדת החברה בלבד .

האחריות הזאת לא תקפה כלפי


הנזק למוצר אחר שעובד בצירוף עם המוצר הנ"ל.
תאימות מוצר הנ"ל עם מוצרים או תוכנות של הצד השלישי בחלק של התאמתם , קונפיגורציית המערכות והתקנת הדרייברים.
החברה שומרת לעצמה זכות לדרוש מהלקוח תעודות המקוריות והחוקיות של תוכנות שבשימוש במקרה של דרישת שירות האחריות מצד הלקוח.

סירוב לשאת אחריות על נזקים/הפסדים מתלווים


החברה בשום מקרה לא אחראית לנזק תוצאתי או נסיבתי כלשהו
(כולל כל, בלי יוצא מן הכלל, המקרים של הפסד רווחים, הפסקת פעילות עסקית, אבדת מידע עסקי, או אבדות כספיות אחרות ),
הקשורים במישרין או בעקיפין למוצר הנקנה.

הגבלת אחריות


​אין כל התחייבות מצד החברה בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסוימת, שדרוג עתידי או בכל הקשור לשוויו וסחירותו.
אין החברה אחראית על נזק כלשהו למידע המאוחסן במוצריה – מומלץ לגבות את המידע לפני מסירת הציוד למעבדה.

x

#{title}

#{text}

#{price}